מה צריך לדעת לפני רכישת דירה מקבלן

  • לפני חתימת על חוזה לרכישת דירה מקבלן, יש לבצע בדיקות משפטיות מקדימות וחיוניות, שכן לאחר חתימתכם על "טופס רישום", אתם עלולים לגלות כל מיני בעיות, לעתים מהותיות, אשר לא ידעתם עליהן ולא לקחתם בחשבון, ואשר, אולי, היו משפיעות על החלטתכם האם לרכוש את הדירה.
  • במסגרת משא-ומתן מקדמי לקראת חתימת חוזה קניית דירה, ניתן לנסות "ללחוץ" על אנשי המכירות של הקבלן כך שיעניקו לכם כל מיני תוספות "אקסטרה", כגון: חניה נוספת, מחסן, ריצוף איכותי יותר, נקודות חשמל נוספות וכדומה, אשר תהיינה כלולות בתמורה.
  • חשוב לדעת, כי עורכי הדין של הקבלן מייצגים אך ורק את הקבלן במסגרת חוזה המכר. אותם עורכי דין של הקבלן מחויבים לייצג רק את האינטרסים של הקבלן, למרות שאתם, בעל כורחיכם, נאלצים לשלם להם כסף. ולכן, טוב תעשו, במיוחד בעסקה כה מורכבת ויקרה עבורכם של רכישת דירה חדשה, כי תשכרו את שירותיו של עורך דין מקרקעין מטעמכם, אשר יגן עליכם וישמור אך ורק על האינטרסים המשפטיים שלכם במסגרת העסקה.
  • "טופס הרישום" עליו נציגי הקבלן יבקשו להחתים אתכם

טרם העסקה, הינו מסמך משפטי תקף, המחייב אתכם, לכל דבר וענין, לפיכך, אל תמהרו לחתום עליו, שכן ככל ותרצו להתחרט ייתכן ותתקלו בקושי כשתבקשו לקבל בחזרה המקדמה ששילמתם לקבלן.

יודגש, האמור לעיל אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי ואין להסתמך עליו בביצוע או בהימנעות מביצוע פעולה כלשהי. הסקירה הנ"ל אינה מתיימרת לתת מענה מקיף להוראות הדין או ביטוי לנסיבות הספציפיות של כל מקרה ומקרה ולכן מי שמסתמך עליה ללא התייעצות בעו"ד נושא באחריות המלאה.

 

 

 

מעניין? שתפו!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

שלח הודעה
1
אפשר לעזור?
הי, איך אפשר לעזור?